مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1392 ساعت 10:272014-03-18اقتصادي

تزریق 5500 تن میوه در طرح تنظیم بازار به ارزاق عمومی خراسان رضوی


در راستای اجرای طرح تنظیم بازار که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده 5500 تن میوه وارد واحدهای صنفی منتخب و ارزاق عمومی خراسان رضوی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در راستای آرامش بازار و جلوگیری از التهاب موجود قبل از شب های عید در بازارهای میوه و تره بار طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است در این طرح پرتقال و سیب از استان های مازندران و آذربایجان وارد خراسان رضوی شده و با قیمت های مصوب سازمان میادین به مردم عرضه می شود.

اجرای این طرح کمک فراوانی به کنترل بازار میوه و جلوگیری از افزایش قیمت ها در مشهد و سایر شهرستان ها می کند.

مردم نیز از روز گذشته از این طرح استقبال خوبی کرده اند و با مراجعه به واحدهای صنفی منتخب و همچنین ارزاق عمومی از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در کیفیت میوه ها، قیمت ها و نداشتن برچسب قیمت بر روی محصولات با سامانه پیامکی 124 سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ارتباط برقرار کنند و شکایات خود را اعلام کنند.

در این راستا علی حبیبی کیا، مسئول اجرایی طرح تنظیم بازار خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از 5 هزار و 500 تن میوه از استان های مازندران و آذربایجان وارد خراسان رضوی شده که در شرایط مناسبی در سردخانه های سطح استان نگهداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 5500 تن میوه در طرح تنظیم بازار به ارزاق عمومی خراسان رضوی

تزریق 5500 تن میوه در طرح تنظیم بازار به ارزاق عمومی خراسان رضوی