مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1392 ساعت 10:132014-03-09سياسي

هیئتهای مذهبی مازندران شناسنامه دار شوند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیئت های مذهبی استان شناسنامه دار شوند، اظهار داشت: باید مباحث مداحی را سر و سامان دهید و باید به محتوای هیئت ها و تغذیه فکر توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی ظهر یکشنبه در دیدار با هیات های مذهبی مازندران،اظهارداشت: شیعه تمام هم و غممش حفظ و و حراست از واقعه عاشورا و میراث گرانقدر آن بود.

وی با اشاره به اینکه باید تاریخ هیات مدونی از محرومیت ها، زجرها و شکنجه های بسیار اهل بیت نوشته و تدوین شود و حیف است این سرمایه اصیل، سابقه دار و چند قرن را حفظ نکنید، افزود: باید تاریخ پیدایش، رویش، دوام و بقای هیات های مذهبی را جمع اوری و تکثیر کنند تا همه این هیات های مذهبی را بشناسند.

امام جمعه ساری بیان کرد: هیات مذهبی امروز همانند زمان رضا شاه نبود که مخفیانه برای اجرای برنامه های مختلف تشکیل شود، در حال حاضر بستری برای انقلاب اسلامی آماده شد که شناسنامه این انقلاب واقعه عاشوراست و انقلاب محمدی بوجود آمد.

آیت الله طبرسی همچنین مدینه پیامبر را بعثت، غدیر و انتظار عنوان کرد و گفت: دشمنان بر این 4 اصل عاشورا، بعثتف غدیر و انتظار مدینه پیامبر (ص) حساس اند و سعی در نبود عزاداری و بدون محتوا بودن آن همانند پاکستان دارند و این نتیجه مداحی های بسیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتهای مذهبی مازندران شناسنامه دار شوند

هیئتهای مذهبی مازندران شناسنامه دار شوند