مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1392 ساعت 07:432014-03-09سياسي

موریانه ای که پایه های خانواده را نابودی می کند


خشونت یک نوع رفتار آموختنی است، مناسبات یا رفتارهای اجتماعی که در جامعه تعریف شده است بر نحوه اجتماعی شدن فرد تأثیر گذاشته و فرد بر اساس نقش تعریف شده اش در جامعه، به زندگی با خشونت ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، ازدواج، پیوندی است بین زن و مرد که زیر بنای آن را یک نیاز بیولوژیکی و زیستی تشکیل می دهد.

برخی مواقع خانواده دستخوش تحولاتی نه چندان خوشایند از جمله خشونت می شود که ممکن است تبعات آن هر کدام از اعضاء را با مشکلات حادی مواجه کند که نتایج غیرقابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

خشونت خانگی، رفتار قهر آمیز و سلطه گرانه یک عضو خانواده علیه عضو یا اعضای دیگر است که پذیرفتن شکل هایی از آن مانند تنبیه بدنی، میزان این خشونت را تشدید می کند.

یکی از کسانی که در خشونت های خانوادگی آسیب دیده است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: خشونت های خانوادگی موجب کم رنگ شدن مهر و عاطفه در خانواده ها شده و در نهایت هم به طلاق عاطفی و جدایی می انجامد.

س.

رحیمی، با اشاره به اینکه از عمر ازدواجش یک سال و نیم می گذرد، گفت: همسرم بر سر هر مسئله کوچکی فوراً عصبانی می شود و من را به باد دشنام می گیرد، مثلا اگر یک لیوان آب روی زمین بریزد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موریانه ای که پایه های خانواده را نابودی می کند

موریانه ای که پایه های خانواده را نابودی می کند