مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1392 ساعت 04:082014-03-09اقتصادي

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران: 90 درصد آب شرب مردم مازندران از چاه ها تامین می شود


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه 90 درصد آب شرب مردم مازندران از چاه ها تامین می شود، گفت: نقطه اتکا و منبع اصلی تغذیه چاه ها، رودخانه ها هستند و هر گونه آسیب و تجاوز به حریم و بستر آنها، - محمد ابراهیم یخکشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به نیاز مازندران به یک برنامه جامع آب شرب بیان کرد: آب منطقه ای استان، در تامین آب شرب مردم به ویژه در شهرها، دچار چالش هایی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی را حل کنیم.

وی از اجرای سه طرح تامین آب شرب در استان خبر و افزود: طرح آبرسانی به شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر، به بهره برداری اولیه رسیده و 30 کیلومتر از خطوط انتقال طرح آبرسانی به شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار، امیر کلا، خزرشهر و روستاهای اطراف آن، احداث و به خطوط قدیمی وصل شده که بعد از بهره برداری، امکان انتقال 200 الی 300 لیتر در ثانیه آب، از سد البرز به این شهرها فراهم می شود.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه آب رسانی شهرستان ساری از سد شهید رجایی، گفت: سعی ما بر این است تا کل این طرح، در سال 94 به بهره برداری برسد.

یخکشی با تاکید بر افزایش نیاز کشاورزان به منابع آبی، با توجه به کاهش بارندگی در سال های اخیر، تصریح کرد: اگر نتوانیم سد های در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران: 90 درصد آب شرب مردم مازندران از چاه ها تامین می شود

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران: 90 درصد آب شرب مردم مازندران از چاه ها تامین می شود