مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1392 ساعت 14:332014-03-08اقتصادي

ریه های بیولوژی شهر همدان احیا شود/ سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در همدان


شهردار همدان با تاکید بر لزوم احیا ریه های بیولوژی شهر همدان از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در پروژ های مختلف در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سالهاست که جنب فرودگاه شهر همدان با توجه به موقیعیت مناسب خود شاهد در نظر گرفتن طرح های زیادی در حوزه گردشگری و تجاری است که این ایده ها در گذشت زمان در نهایت در اجرا به جایی نمی رسید.

در حالیکه این منطقه از شهر همدان در زمان شهردار فقید همدان بهنامجو تبدیل به باغ میوه شهرداری شد، پس از مدتی به علت سوء مدیریت به تعبیر شهردار حال حاضر همدان از بین رفت و اکنون این سایت 200 هکتاری در بین نهادهای مختلف چون پارک علم وفن آوری،شرکت پست، شهرداری، شرکت نمایشگاه های بین الملی واستانداری همدان تقسیم شده و مقرر است به منطقه ویژه گردشگری که مصوب هیئت دولت است تبدیل شود.

اما بالاخره پس از سالها وعده و وعید امروز شنبه انتظار مردم همدان به سر انجام رسید و با کاشت 400 اصله درخت به یاد شهدای شهرستان همدان عملیات اجرایی ساخت یکی از این طرح ها که پارک ملل است آغاز شد.

در این منطقه 15 هکتاری علاوه بر کاشت گونه های مختلف درختان نمایشگاه گل وموزه پرواز نیز ساخته خواهد شد.

باغ میوه همدان به علت سوء مدیریت از بین رفت شهردار همدان در مراسم آغاز احداث این پروژه سبز در همدان گفت: باغ میوه همدان به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریه های بیولوژی شهر همدان احیا شود/ سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در همدان

ریه های بیولوژی شهر همدان احیا شود/ سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در همدان