مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1392 ساعت 11:482014-03-02سياسي

انسان موفق با خلاقیت و ابتکار، جهانی دیگر می سازد


یکی از اساتید برجسته روانشناسی تصریح کرد: انسان موفق با خلاقیت، ابتکار و نوآوری، جهانی دیگر می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، دکتر شاهین فرهنگ روز یکشنبه 11 اسفندماه در همایش حجاب، تفاوت ساختاری میان زن و مرد در تالار شیخ مفید دانشگاه قم، درباره اهمیت جایگاه موفقیت در زندگی گفت: انسان های موفق همواره نقش تعیین کننده ای در محیط اطراف دارند.

این استاد روانشناسی ابتکار را از ویژگی های مهم افراد موفق دانست و تصریح کرد: افراد موفق همواره با خلاقیت و نوآوری به دنبال راه موفقیت هستند از این رو نظام آموزشی نیز باید به دور از قوانین دست و پاگیر فرصت خلاقیت و ایده پردازی را به دانش آموزان فراهم آورد تا مبتکر شوند.

فرهنگ گفت: انسان های موفق از حقیقت فرار نمی کنند و خود را در معرض مشکلات قرار می دهند تا آزموده شوند به همین دلیل با خلاقیت به حل مشکلات می پردازند همچنین این افراد در زندگی کارشکن هستند البته کارشکنی به معنای هنجارشکنی نیست بلکه به معنای پرداختن به روش های جدید برای فرار از راه های تکراری و کلیشه ای برای رسیدن به موفقیت است.

وی خلاقیت را رمز مهمی در موفقیت دانست و افزود: انسان های موفق بدون خلاقیت و نوآوری نمی توانند در مسیر موفقیت گام بردارند و تلاش می کند نگاه خود را به جهان اطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان موفق با خلاقیت و ابتکار، جهانی دیگر می سازد

انسان موفق با خلاقیت و ابتکار، جهانی دیگر می سازد