مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1392 ساعت 20:432014-02-22حوادث

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان: پلیس گیلان روانشناس افتخاری جذب می کند


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس گیلان به منظور تکمیل مراکز مشاوره و کلانتری ها روانشناس افتخاری مرد و زن جذب می کند.

- " از رشت، محمدرضا جعفری خواه شامگاه شنبه در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اقدام های پیشگیرانه پلیس در راستای آسیب ها و جرایم اجتماعی اظهار کرد: پلیس از مراکز علمی، دانشگاه های دولتی و غیر دولتی و همچنین افراد حقیقی و حقوقی که دغدغه اجتماعی دارند، داوطلب افتخاری مرد و زن جذب می کند.

وی عضویت افتخاری در مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها را فرصت مناسبی برای کسب تجربه عنوان کرد و افزود: داوطلبان هر زمان خواستار قطع همکاری باشند پلیس به این افراد گواهی خدمت به منظور ارائه به بخش های دولتی و غیر دولتی صادر می کند.

جعفری خواه اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام را از شرایط عمومی داوطلبان خواند و بیان کرد: التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام اسلامی و .

از شرایط عمومی داوطلبان است.

معاون اجتماعی رییس پلیس گیلان رشته های مورد نیاز برای عضویت در روانشناسی را با گرایش های عمومی، بالینی، روان سنجی، مشاوره، راهنمایی و مددکاری اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان: پلیس گیلان روانشناس افتخاری جذب می کند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان: پلیس گیلان روانشناس افتخاری جذب می کند