مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1392 ساعت 09:382014-02-15بين الملل

قدیری ابیانه در گفت وگو با فارس: کاخ سفید ماهیت آمریکایی سران فتنه را آشکار کرد


کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه سران فتنه ابزار دست مقامات آمریکایی بوده اند، گفت: بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا ماهیت آمریکایی سران فتنه را آشکار کرد.

- محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفت وگو با خبرنگار حوزه "، به ارزیابی بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در زمینه حمایت از سران فتنه پرداخت و گفت: در زمان فتنه 88 نیز شاهد بودیم که مقامات آمریکایی از برنامه ریزی حمایت و هدایت عناصر ایرانی برای رسیدن به اهداف خود در آمریکا سخن می گفتند که این امر نشان دهنده آن است که سران فتنه عامل آمریکا و اسراییل بودند به صورتی که حتی شیمون پرز این افراد را سرمایه های رژیم صهیونیستی در ایران خطاب کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه تهمت تقلب در فتنه 88 دروغی بیش نبود، خاطرنشان کرد: آنچه در سال 88 رخ داد یک سوءتفاهم برای سران فتنه نبود بلکه آنها آگانه و در مأموریتی مشخص به نفع استکبار جهانی علیه ایران فعالیت کردند و نفوذ آمریکایی ها بر این افراد مشخص بود.

این کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا ماهیت آمریکایی موسوی و کروبی را به اثبات رساند خاطرنشان کرد: این بیانیه نفعی برای آنان در پی نخواهد داشت و تنها ماهیت استکباری آنان را برای همه افشا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیری ابیانه در گفت وگو با فارس: کاخ سفید ماهیت آمریکایی سران فتنه را آشکار کرد

قدیری ابیانه در گفت وگو با فارس: کاخ سفید ماهیت آمریکایی سران فتنه را آشکار کرد