مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1392 ساعت 10:372014-02-10اجتماعي

آغاز تدوین پیک نوروزی 93 دانش آموزان گیلانی


مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از تدوین و طراحی پیک نوروزی 93 دانش آموزان پایه های اول تا ششم ابتدایی در گروه تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان خبرداد و گفت: - پیک نوروزی دانش آموزان اسفند ماه توزیع می شود.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، مهدی حاجتی ظهر امروز در نخستین همایش علمی تخصصی سر گروه های آموزشی ابتدایی گیلان، اظهار کرد: پیک نوروزی سال 93 ویژه دانش آموزان پایه های اول تا ششم و دوره پیش دبستان در راستای تقویت مهارت های انشاء نویسی، بحث و گفت وگو، کتاب خوانی و استمراربخشی به فرایندهای یاددهی، یادگیری و بازآموزی و مرور مفاهیم کتب مختلف پایه های تحصیلی تدوین می شود.

وی افزود: این مهم در حال حاضر توسط کارگروه اداره کل آموزش و پرورش استان، با تشکیل گروه تالیف پیک نوروزی، در گروه تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی در دست تدوین و طراحی استو مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: انتظار می رود پیک نوروزی پس از بررسی و اصلاحات نهایی در کمیته نظارت، اسفندماه در اختیار مناطق و دانش آموزان قرارگیرد.

حاجتی درباره فعالیت های سر گروه های آموزش و ابتدایی گیلان، خاطرنشان کرد: جلسات و کارگاه های گروه های آموزشی باید در سطح آموزش و پرورش استان فعال باشد تا بتواند به وظایف خطیر و مهم خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تدوین پیک نوروزی 93 دانش آموزان گیلانی

آغاز تدوین پیک نوروزی 93 دانش آموزان گیلانی