مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1392 ساعت 06:332014-02-10ورزشي

افتتاح چند طرح عمرانی و اجرای برنامه های فرهنگی در هشترود


هم زمان با دهه ی فجر، چند پروژه ی عمرانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی کریمی ، رییس اداره ی تعاون روستایی در مراسم افتتاح ساختمان اداری این اداره اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی سرافرازی پرچم الله اکبر و سرافرازی ایران اسلامی در سراسر جهان است و این انقلاب باید شاخص های اصلی نظام اسلامی را در همه ی جای جهان بشناساند.

وی یاد آور شد: چهار واحد اعتباری در شهرستان هشترود و چاراویماق برای کمک به کشاورزان این مناطق جهت ارائه ی خدمات بانکی احداث شده است و در شهرستان هشترود خدمات دهی در غرفه های عرضه ی محصولات کشاورزی تازه تأسیس بصورت شبانه روزی ادامه دارد.

محمدعلی معتمدی ، رییس اداره ی برق هشترود نیز از افتتاح چند پروژه برق رسانی در این شهرستان خبر داد و افزود: اداره ی برق در سه شاخه ی توسعه ی شبکه های موجود، اصلاح و بهینه سازی شبکه های موجود و بهبود قابلیت های اطمینان شبکه های موجود در حال انجام وظیفه است.

وی از افتتاح دو طرح عمرانی خبر داد و یادآور شد: نوسازی پست هوایی محله ی سیددره سی که فرسوده شده بود با هزینه 200 میلیون تومان و سالن ورزشی شهید رضازاده داخل اداره برق با هزینه 50 میلیون تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح عمرانی و اجرای برنامه های فرهنگی در هشترود

افتتاح چند طرح عمرانی و اجرای برنامه های فرهنگی در هشترود