مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1392 ساعت 07:572014-02-04ورزشي

رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان خراسان رضوی برگزار می شود


نایب رییس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی بزرگسالان استان برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابوالحسن جمالی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر روز جمعه 18 بهمن ماه در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود حدود 80 وزنه بردار از شهرستان های مشهد، فریمان، قوچان، درگز، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر و شهر صالح آباد در این مسابقات شرکت کنند.

نایب رییس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی گفت: این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به کمبودهای مالی هیئت وزنه برداری، تصریح کرد: با وجود برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی جوانان در تیرماه امسال، به علت مشکلات مالی نتوانستیم تیم را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

جمالی با بیان اینکه رقابت های کشوری بزرگسالان 21 تا 24 اسفندماه در تبریز برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت های مالی اداره کل شرایط برای اعزام وزنه برداران مستعد استان به رقابت های کشوری فراهم شود.

انتهای پیام/ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان خراسان رضوی برگزار می شود

رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان خراسان رضوی برگزار می شود