مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1392 ساعت 06:482014-02-04اقتصادي

تاکید استاندار همدان بر احیاء فرش استان


استاندار همدان بر برنامه ریزی برای احیاء فرش همدان تاکید کرد و گفت: هنر صنعت فرش در سال های اخیر با غفلت روبرو بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، "محمدناصر نیکبخت" در جلسه ای با سرمایه گذاران و مسئولان مرتبط در صنعت فرش دستباف استان گفت: فرش همدان متاسفانه بدون حمایت و برنامه ریزی، خوب معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه باید نقشه فرش همدان در فرشبافی ها کار شود و فراموش نشود، ادامه داد: دستگاه های ذیربط در بحث فرش باید کمک حال تولید کننده و سرمایه گذار باشند و شرایط را برای تولید و صادرات فرش از استان آماده کنند.

استاندار همدان افزود: متاسفانه تولید و صادرات فرش در آمار استان محاسبه نمی شود و از راه های دیگر انجام می شود و در آمار نیست و جای تاسف دارد که برای فرش همدان برنامه ریزی و حمایت در سال های اخیر نشده است.

نیکبخت اضافه کرد: کمیته فرش استان باید به صورت منظم با ارائه برنامه های زمان دار تشکیل شود تا با ایجاد انگیزه و افزایش ارتزاق از راه فرش، بتواند فرش همدان را احیا کند.

وی تاکید کرد: کارآفرین فعال فرش در کبودراهنگ در بحث آموزش و بافت فرش شروع به کار کند و برای جذب داوطلبان آموزش فرش در کبودراهنگ با توجه به پتانسیل موجود آموزش ندیده ها، تبلیغات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار همدان بر احیاء فرش استان

تاکید استاندار همدان بر احیاء فرش استان