مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1392 ساعت 18:382014-01-31فرهنگي

حاشیه نگاری بر مراسم افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر


مراسم سه ساعته ی افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر راس ساعت مقرر آغاز شد و با برگزاری بزرگداشت های جشنواره فیلم فجر و برگزیدگان بخش مواد تبلیغی و اهدای اولین سیمرغ جدید جشنواره، راس ساعت مقرر به پایان رسید.

در ادامه حاشیه نگاری های خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، را از مراسم افتتاحیه ی سی ودومین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر می خوانیم.

* در ورودی های تالار وحدت از ازدحام و بی نظمی های معمول خبری نبود اما همچنان بازار خواستن کارت اضافه داغ بود و افرادی به امید گرفتن کارت اضافه به پشت درهای تالار وحدت آمده بودند.

* به روال دو سال اخیر مراسم استقبال از میهمانان ویژه ، داوران و فیلمسازان حاضر در جشنواره به کارگردانی محمد حمیدی مقدم برگزار شد با این تفاوت که به جای فرش آبی بر روی فرش قرمز این استقبال انجام شد و در حین ورود اسامی افراد توسط احسان کرمی و مهران دوستی قرائت می شد و نام آنها بر روی ال سی دی های نصب شده درج می شد.

* صندلی های تالار با کاغذهایی مشخص شده بود که اکثریت ظرفیت سالن به فیلم های حاضر در جشنواره اختصاص داشت و برای هر فیلم، چهار صندلی در نظر گرفته شده بود.

* مراسم راس ساعت 18 و 30 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از آن در تیتراژی که پخش شد عوامل اجرایی مراسم افتتاحیه به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری بر مراسم افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر

حاشیه نگاری بر مراسم افتتاحیه ی جشنواره ی فیلم فجر