مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1392 ساعت 06:182014-01-30سياسي

احمدی خبر داد ساخت پروتز زیرجلدی برای بازیابی عملکرد حرکتی در بیماران ضایعه نخاعی


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: ساخت پروتز زیرجلدی برای بازیابی عملکرد حرکتی در بیماران ضایعه نخاعی با محوریت دانشگاه علم و صنعت در حال اجرا است.

- "، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در حاشیه یکصد و سیزدهمین جلسه کمیسیون دایمی شورای عتف با بیان اینکه گزارشی از سامانه سمات در این جلسه ارائه شد، گفت: این سامانه برای کنترل و ایجاد دسترسی و بهره برداری از اطلاعات پژوهش، علمی و فناوری از یک درگاه (پرتال) واحد و همچنین راهبری و مدیریت فعالیت های تحقیقاتی راه اندازی شده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم  با بیان اینکه دراین جلسه بر ایجاد یک پرتال واحد تاکید شد، اظهار داشت: هدف این بوده است که دو سیستم را در قالب یک پرتال ارائه دهیم.

در یک سیستم گزارشی از طرح های تحقیقاتی و محصولاتی که از بودجه های پژوهشی استفاده می کنند.

وی سیستم دیگر را دریافت گزارش طرح های تحقیقاتی که از محل یک تا 3 درصد بودجه دستگاه ها تامین اعتبار می شوند ذکر کرد و ادامه داد: در این طرح قرار است تمام اطلاعات این دو سیستم وارد یک پرتال واحد شوند و اجازه استفاده از این پایگاه اطلاعاتی به دستگاه ها و پژوهشگران داده شود.

احمدی یادآور شد: با ارائه این گزارش در این جلسه سعی شد تا دستگاه ها با این سیستم آشنا شوند و در جریان ضعف ها و کاستی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی خبر داد ساخت پروتز زیرجلدی برای بازیابی عملکرد حرکتی در بیماران ضایعه نخاعی

احمدی خبر داد ساخت پروتز زیرجلدی برای بازیابی عملکرد حرکتی در بیماران ضایعه نخاعی