مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1392 ساعت 13:382014-01-24سياسي

امام جمعه اراک: پس گرفتن دعوت سازمان ملل از ایران نشان بی صداقتی آنهاست


پس گرفتن دعوت سازمان ملل از ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو 2 نشانه بی صداقتی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه گفت : سازمان ملل که مدعی صلح و دوستی در جهان است کشورهایی که ارتباطی به مسائل منطقه ندارند را به کنفرانس ژنو 2 فرا می خواند اما دعوت جمهوری اسلامی ایران را پس می گیرد که این نشانه بی صداقتی آنهاست.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به حمایت کشورهای مرتجع منطقه از تروریستها افزود: این آتش افروزی ها سرانجام دامان خود آنها را هم خواهد گرفت.

او افزود: فرقه های تکفیری دست به دست استکبار جهانی گذاشته اند و قصد دارند ریشه اسلام را بزنند اما مسلمانان همیشه هوشیارند و به هیچ قدرتی اجازه نمی دهند به اسلام ضربه بزند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان، گفت : ملت ایران در این سالها تمام تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و در راه عزت و خودکفایی گام برداشته است.

امام جمعه اراک افزود: استکبار جهانی و متحدانش باید بدانند که ملت ایران تا پای جان از آرمانهای امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و شهدا دفاع می کند.

وی به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بر برگزاری برنامه های پرمحتوا در این ایام تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: پس گرفتن دعوت سازمان ملل از ایران نشان بی صداقتی آنهاست

امام جمعه اراک: پس گرفتن دعوت سازمان ملل از ایران نشان بی صداقتی آنهاست