مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1392 ساعت 16:082014-01-17فناوري

اپل عرضه آیفون توسط بزرگترین اپراتور چین را آغاز کرد


شرکت اپل تولید کننده تلفن های همراه آیفون عرضه محصولات خود توسط بزرگترین اپراتور خدمات تلفن همراه چین را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، جاناتان فرو تحلیلگر این شبکه گفت بازار تلفن همراه چین با 763 میلیون کاربر بازاری بسیار بزرگ برای تلفن های همراه اپل به شمار می رود.

البته اپل پیش از این تلفن های همراه خود را توسط اپراتورهای دیگر یعنی چاینا یونیکورن و چاینا تله کام آغاز کرده بود اما عرضه تلفن های همراه اپل توسط شرکت چاینا موبایل از تلاش برای گسترش فعالیت های اپل در بازار تلفن همراه چین حکایت دارد.

مسئله جالب توجه در مراسم آغاز عرضه تلفن های اپل توسط شرکت چاینا موبایل فقدان تبلیغات گسترده بود، و شمار افرادی که برای خرید این تلفن ها در مقابل مغازه محل عرضه تلفن های اپل برای شرکت چاینا موبایل بسیار اندک بود.

سهم اپل در بازار تلفن همراه چین از ده درصد در سال 2011 به شش درصد در سال 2013 کاهش یافته است بنابراین این اقدام چین تلاش برای حفظ سهم خود در بازار چین است و اپل انتظار دارد با کمک بزرگترین اپراتور تلفن همراه چین این سهم خود را حفظ کند.

تحلیلگر بلومبرگ افزود اپل قصد دارد در بازار چین با استفاده از طبقه متوسط رو به بالای چین که توان خرید تلفن های این شرکت را دارند سود خود در این بازار را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل عرضه آیفون توسط بزرگترین اپراتور چین را آغاز کرد

اپل عرضه آیفون توسط بزرگترین اپراتور چین را آغاز کرد