مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1392 ساعت 06:332014-01-03سياسي

طرح آمایش سرزمین زیربنای سازماندهی توسعه منطقه ای و ملی است


رییس امور آمایش معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: طرح آمایش سرزمین زیربنای سازماندهی توسعه منطقه ای و ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین آرامی عصر چهارشنبه در کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف از جمله نفت و گاز و انرژی و نیروگاه اتمی و دریا و بنادر و کشاورزی و شیلات و .

.

.

است.

وی بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و استفاده مناسب از این ظرفیت ها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: با تهیه و تدوین نقشه آمایش سرزمینی ظرفیت های هر منطقه تعیین می شود و اهداف مورد نظر در هر منطقه در زمانی کوتاه محقق می شود.

رییس امور آمایش معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ادامه داد: برای اینکه هماهنگی لازم از نظر آمایش سرزمینی به خوبی انجام شود و شاهد توسعه متوازن و پایدار باشیم، دولت کشور را به 9 منطقه برای اجرای این طرح تقسیم کرده است.

طرح آمایش سرزمینی راهنمای تصمیم گیری در بخش های مختلف است وی با بیان اینکه اجرای طرح آمایش سرزمینی راهنمای تصمیم گیری در بخش های مختلف در هر استان و یا منطقه خواهد بود، بیان داشت: طرح آمایش سرزمینی اساس تصمیم گیری و مبنای توزیع اعتبارات و بودجه در هر منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش سرزمین زیربنای سازماندهی توسعه منطقه ای و ملی است

طرح آمایش سرزمین زیربنای سازماندهی توسعه منطقه ای و ملی است