مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 دی 1392 ساعت 11:332013-12-27پزشكي

آیا مراکز ارائه خدمات باروری، اخلاقا مجاز به پذیرش همه متقاضیان هستند؟


آیا مراکز ارائه خدمات باروری از لحاظ اخلاقی و حقوقی مجاز به پذیرش همه متقاضیان هستند؟ پژوهشگاه رویان با این پرسش، میزبان جمعی از صاحبنظران و متخصصان حوزه های مختلف از متخصصان زنان و زایمان و اورولوژی و پزشکان عمومی و ماماها تا صاحنظران حوزه های مختلف حقوقی، روانشناسی، فقهی و اخلاق بود تا معیارهای پذیرش در ارائه خدمات باروری از دیدگاه اخلاقی و حقوقی را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پژوهشی ایسنا، طرح ابهامات و خلاءهای قانونی در پذیرش مراجعان به مراکز درمان ناباروری، به کمک طلبیدن جامعه علمی کشور برای تأمل بر روی مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای درست و عملی، سنجش موضوع از دیدگاه‏ های متفاوت و متنوع اخلاقی، روانشناسی، فقهی، اجتماعی و حقوقی، نظرخواهی از صاحب نظران و متخصصان رشته‏ های مختلف و در صورت امکان رسیدن به جمع‏ بندی و تهیه دستورالعملی برای پذیرش افراد نابارور، رئوس برنامه های سمپوزیوم یک روزه معیارهای پذیرش در ارائه خدمات باروری از دیدگاه اخلاقی و حقوقی را تشکیل می دادند.

این نشست، ششمین دوره همایش های اخلاق و حقوق باروری پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی بود که هر ساله در آستانه سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، پایه گذار و رییس فقید این پژوهشگاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مراکز ارائه خدمات باروری، اخلاقا مجاز به پذیرش همه متقاضیان هستند؟

آیا مراکز ارائه خدمات باروری، اخلاقا مجاز به پذیرش همه متقاضیان هستند؟