مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1392 ساعت 05:332013-12-22دانش

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی 92/ آغاز ثبت نام از 8 دیماه


سازمان سنجش آموزش کشور جرییات زمان و نحوه تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، متقاضیان می توانند براساس شرایط و ضوابطی که در اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر خواهد شد، از روز یکشنبه 8 دی ماه تا پنجشنبه 12 دی ماه به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

کلیه داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392، ثبت نام و شرکت کرده اند (اعم از حاضرین و غائبین) و نیز داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام نکرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال 92 در برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاهها و موسســات آموزش عالی پذیرش براساس نمره آزمون از بین شرکت کنندگان در آزمون و برای برخی از کدرشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در آزمون مذکور پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل مقطع کاردانی) صورت خواهد گرفت.

در برخی از کدرشته های امتحانی آزمون مذکور در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش صورت نخواهد گرفت و لذا داوطلبان لازم است پس از کسب اطلاع از رشته هایی که پذیرش درآنها صورت می پذیرد، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی 92/ آغاز ثبت نام از 8 دیماه

جزییات تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی 92/ آغاز ثبت نام از 8 دیماه