مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1392 ساعت 18:432013-12-19پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: میزان نجات بیماران سرطانی افزایش یافته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: میزان نجات بیماران سرطانی تا 50 درصد در بزرگسالان و در اطفال تا 80 درصد افزایش یافته است.

- " از شهرستان ساری، قاسم جان بابایی امشب در آیین بزرگداشت مرحوم دکتر اسماعیل شهیدی در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: در 20 سال اخیر، فرهنگ امور خیر در دنیا به صورت قانونمند و مرتب اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در بحث خیران باید به شکل علمی و اساسنامه ای وارد شویم، ادامه داد: در مازندران و به ویژه در ساری،ساز و کار به همین ترتیب است.

جان بابایی با اشاره به اینکه به نظر می رسید در مازندران آمار تلفات جانی حوادث، بیشتر  بوده و بعد از بیماری های قلبی،دومین عامل مرگ و میر باشد،گفت: اما سرطان دومین عامل مرگ و میر در مازندران است.

این مسئول یادآور شد: به دلیل پیشرفت هایی که در علوم پزشکی و به ویژه بیماری سرطان به وجود آمده، میزان نجات بیماران سرطانی تا 50 درصد در بزرگسالان و در اطفال تا 80 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که بتوانیم خدمات بیشتری به بیماران سرطانی ارائه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به خدمات مرحوم دکتر شهیدی در امور خیر و خداپسندانه و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی، متذکر شد: دکتر شهیدی شخصیتی کاریزماتیک در فرهنگ مردم مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: میزان نجات بیماران سرطانی افزایش یافته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: میزان نجات بیماران سرطانی افزایش یافته است