مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1392 ساعت 13:582013-12-19سياسي

یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند


سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه یک میلیون زن سرپرست خانوار در کشور تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: - رویکرد کمیته امداد خانواده محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین انواری ظهر پنجشنبه در همایش علمی توانمندسازی خانواده و سلامت پایدار در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای سمنان انسجام و سلامت خانواده را در گرو صیانت از عنصر با ارزش زن دانست و افزود: رویکرد کمیته امداد خانواده محور است.

وی تصریح کرد: باید به جای برخوردهای احساسی و سطحی در رسیدگی به مسایل خانواده با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب در این زمینه تلاش کنیم.

توجه به سبک زندگی و آسیب هایی که خانواده را تهدید می کند سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بر لزوم توجه به سبک زندگی و آسیب هایی که خانواده را تهدید می کند تاکید کرد و گفت: باید برای حمایت بیشتر از زن نظام تامین اجتماعی زنان در کشور و نیز کلینیک های مشاوره ای ایجاد و توسعه یابد.

انواری با بیان اینکه ما در کمیته امداد در بحث زنان بی سرپرست بر ازدواج مجدد تاکید جدی داریم افزود: باید قبح این ماجرا را شکست که در همین چند سال اخیر با کارهای فرهنگی و اجتماعی که انجام گرفته، بسیاری از مددجویان کمیته امداد ازدواج کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند