مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1392 ساعت 05:482013-12-18سياسي

نماینده کرمانشاه:کاهش نرخ بیکاری و تورم با بودجه 93 ممکن نیست


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است که تحقق نرخ بیکاری 11 درصدی و تورم 25 درصدی در پایان سال آینده با بودجه 93 ممکن نیست.

سید سعید حیدری طیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، شفافیت در مشخص کردن منابع درآمدی بودجه را از جمله نقاط قوت لایحه بودجه سال 93 برشمرد و اظهار داشت: لایحه بودجه امسال در مجموع با توجه به وضعیت موجود خوب تدوین شده که البته نیاز به چکش کاری های بسیاری در کمیسیون تلفیق مجلس دارد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تحقق مبلغ و میزان فروش نفت در بودجه را اطمینان بخش ندانست و اظهار داشت: فروش روزانه یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت شاید متناسب با نیاز بازار جهانی نباشد و بهتر بود این میزان کمتر در نظر گرفته می شد تا تحقق آن نیز با اطمینان بیشتری صورت گیرد.

حیدری طیب همچنین مبلغ پیشنهادی 100 دلار برای هر بشکه نفت را بالا دانست و معتقد است: به منظور اطمینان هرچه بیشتر از تحقق درآمدها، این مبلغ باید کمی پایین تر در نظر گرفته می شد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معتقدم تحقق تورم 25 درصدی و نیز بیکاری 11 درصدی در پایان سال آینده با این وضعیت بودجه امکان پذیر نیست اما ناامید هم نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرمانشاه:کاهش نرخ بیکاری و تورم با بودجه 93 ممکن نیست

نماینده کرمانشاه:کاهش نرخ بیکاری و تورم با بودجه 93 ممکن نیست