مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1392 ساعت 08:532013-12-06سياسي

بازخوانی یک دیدار دیدار نلسون ماندلا با رهبر انقلاب + تصاویر


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 25 /7 /1378 نلسون ماندلا رییس جمهور سابق آفریقای جنوبی را به حضور پذیرفتند.

- "، مقام معظم رهبری در این دیدار، خوشحالی خود را از موفقیتهای آقایِ ماندلا در دوره کوتاه مسؤولیتش در آفریقای جنوبی ابراز کردند و فرمودند: بخش مهم کار شما در مدت مسؤولیت ریاست جمهوری آفریقای جنوبی این بود که بر اصول اخلاقی خود تأکید کردید و در میدان اخلاق و معنویت نیز به پیش رفتید و پیروز شدید.

    حضرت آیت الله خامنه ای از حفظ اصول و اعتماد به مردم به عنوان دو درس مهم امام خمینی (ره) یاد کردند و فرمودند: امام خمینی (رض) همیشه به مردم اعتماد داشت و به ما نیز آموخت که اصول خود را حفظ کنیم و به مردم نیز اعتماد داشته باشیم و بدون تردید، پایبندی به این دو اصل مهم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی طی بیست سال گذشته بوده است و بر اساس این مبانی، دولت و ملت ایران برای آقای ماندلا احترام قائلند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه این دیدار، توجه آقای نلسون ماندلا را به سیاست متکبرانه و جبارانه قدرت های بزرگ و زیاده خواه جهانی جلب کردند و فرمودند: در دنیای امروز قدرت هایی وجود دارند که خود را حاکم اصلی جهان می پندارند و در هر جا که منافع آنها اقتضاء کند، دخالت می کنند و از کشتار انسان ها و تحمیل ویرانی های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی یک دیدار دیدار نلسون ماندلا با رهبر انقلاب + تصاویر

بازخوانی یک دیدار دیدار نلسون ماندلا با رهبر انقلاب + تصاویر