مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1392 ساعت 12:122013-12-05پزشكي

اضافه کردن سبوس به آرد سطح سلامت جامعه را بالا می برد


در نشست خبری ترویج نان سبوس دار که صبح امروز در قم برگزار شد، شرکت کنندگان بر نقش مثبت اضافه کردن سبوس به آرد در بالا بردن سطح سلامت جامعه تاکید کردند.

- نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، نشست خبری ترویج نان سبوس دار صبح امروز در مرکز بهداشت استان با حضور مجید محمدی رییس مرکز بهداشت، فرهاد زارع مدیر کل غله و خدمات بازرگانی، قاسم اسد زاده رییس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا، سید محمد جواهریان رییس اداره استاندارد، جواد دهناد رییس اتحادیه نانوایان و علی اکبر حق ویسی مدیر گروه تغذیه مرکز بهداشت در مرکز بهداشت استان برگزار شد.

در این نشست خبری مسئولین مربوطه به بررسی طرح و بحث جهت فرهنگ سازی استفاده از نان سبوس دار پرداختند.

مجید محمدی، با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم اظهار کرد: تغییر سبک زندگی و مدرنیت شدن موجب شیوع بیماری های زیادی از جمله سکته های قلبی و انواع سرطان ها شده است.

رییس مرکز بهداشت استان با اشاره به اهمیت سبوس در نان افزود: وجود سبوس در نان مصرفی از بیماری یبوست، چاقی، فشار خون بالا و سرطان کولون جلوگیری می کند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان قم نیز با اشاره به این که خاک قم برای کاشت گندم مطلوب نیست بیان کرد: خاک قم به خاطر شرایط اقلیمی برای کاشت گندم مطلوب نیست و خاک مرغوب نیز برای مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه کردن سبوس به آرد سطح سلامت جامعه را بالا می برد

اضافه کردن سبوس به آرد سطح سلامت جامعه را بالا می برد