مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1392 ساعت 04:332013-12-05پزشكي

خبر خوش برای زوجین جوان نابارور/ سرنوشت پزشک خانواده در دولت یازدهم


مهمترین اقدام وزارت بهداشت در کارنامه 100 روزه، وضعیت هشدارگونه چاقی و اضافه وزن در کشور، سرنوشت پزشک خانواده، بیانیه جامعه مامایی کشور، پوشش بیمه ای داروهای درمان ناباروری و.

- .

از مهمترین رویدادها و اخبار حوزه بهداشت و درمان کشور در این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شاید مهمترین اتفاق دارویی در این هفته مربوط باشد به ماجرای داروهای نازایی که بالاخره تحت پوشش بیمه ها قرار گرفتند.

خبر خوش برای زوجین جوان نابارور بر اساس آنچه که ابتدا وزیر بهداشت اعلام کرد و سپس رییس سازمان غذا و دارو تشریح کرد، 10 قلم داروی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفتند تا دغدغه های زوجین نابارور برای بچه دار شدن، خیلی کمتر شود.

به گفته دکتر رسول دیناروند معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، براساس تفاهمنامه ای که اواخر شهریور ماه امسال با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد هزینه های داروهای بیماران صعب العلاج را که به جهت تغییر نرخ ارز افزایش پیدا کرده بودند، کاهش دهیم.

بر اساس این تفاهمنامه هزینه داروهای بیماران صعب العلاج از محل ردیف اعتباری مابه تفاوت نرخ ارز دارو از طریق سازمانهای بیمه گر پرداخت می شود که از چند ماه پیش با کاهش قیمت داروهای بیماران صعب العلاج آرامش دارویی به کشور بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای زوجین جوان نابارور/ سرنوشت پزشک خانواده در دولت یازدهم

خبر خوش برای زوجین جوان نابارور/ سرنوشت پزشک خانواده در دولت یازدهم