مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1392 ساعت 20:432013-12-04ورزشي

بازیکن جدید فوتسال راه ساری: سرمربی راه ساری توانایی تغییر جایگاه تیم را دارد


بازیکن جدید تیم فوتسال راه ساری گفت: سرمربی راه ساری توانایی تغییر جایگاه تیم را دارد.

- " در شهرستان ساری اظهار داشت: ناصر صالح از مربیان باتجربه و با دانش فوتسال کشور است که توانایی تغییر نتایج و جایگاه تیم فوتسال راه ساری در جدول رده بندی لیگ را دارد.

وی از آمادگی خوب بازیکنان راه ساری در بازی مقابل ماهان تندیس قم خبر داد و تصریح کرد: راه ساری از تیم های باسابقه و ریشه دار فوتسال کشور است که به همین دلیل با توجه به شناختی که از تیم داشتم، قرارداد بستم.

بازیکن جدید تیم فوتسال راه ساری با اشاره به سابقه بازی در تیم های لیگ برتر و دسته اول کشور به ویژه پرسپولیس تهران ابراز داشت: این تیم در نیم فصل دوم با درایت و مدیریت خوب سرمربی تیم و همت بازیکنان به طور حتم متحول می شود.

مهدوی با بیان اینکه مدت قراردادش با راه ساری یک ساله است، ابراز داشت: مدیریت باشگاه قول داده که آخر هر ماه براساس قرارداد مبلغی را به حسابم واریز کند.

وی متذکر شد: من تازه به جمع بازیکنان راه ساری اضافه شدم و تاکنون کوچک ترین مشکلی با هیچ یک از کادر فنی و یا بازیکنان نداشتم.

بازیکن جدید تیم فوتسال راه ساری در پایان با اشاره به اسکان و تغذیه خوب، افزود: هفته گذشته در نخستین بازی که برای راه ساری انجام دادم با همکاری بازیکنان موفق شدم دو گل به صنایع گیتی پسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن جدید فوتسال راه ساری: سرمربی راه ساری توانایی تغییر جایگاه تیم را دارد

بازیکن جدید فوتسال راه ساری: سرمربی راه ساری توانایی تغییر جایگاه تیم را دارد