مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1392 ساعت 16:032013-12-04بين الملل

ایندیپندنت:کارشناسان هشدار دادند فقر غذایی در انگلیس به سطح اضطراری رسیده است


تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1392/09/13 نشریه ایندیپندنت نوشت کارشناسان هشدار دادند فقر غذایی در انگلیس به سطح اضطراری رسیده است.

این روزنامه انگلیسی در مقاله ای در پایگاه اینترنتی خود نوشت: کارشناسان می گویند گرسنگی در انگلیس به مرحله اضطراری در حیطه سلامت مردم رسیده و برنامه های ریاضت اقتصادی دولت هم بر این مشکل افزوده است.

گروهی از پزشکان و اساتید برجسته دانشگاه در نامه ای به ژورنال پزشکی انگلیس نوشتند باید نظارتی بر تاثیر سیاستهای دولت بر توانایی قشر آسیب پذیر برای تهیه مواد غذایی اعمال شود.

به گفته این پزشکان افزایش تعداد افراد نیازمند به کمکهای غذایی، کاهش کالری مصرفی در خانواده های انگلیسی و افزایش موارد سوء تغذیه در بیمارستانها نشان دهنده وضعیت اضطراری سلامت مردم است.

با وجودی که شواهد زیادی حاکی از بوجود آمدن بحران فقر مواد غذایی در انگلیس است وزرای این کشور می گویند مدرک قاطع و جدی وجود ندارد که ارتباط بین اقدامات ریاضتی با افزایش استفاده از بانکهای غذایی را نشان دهد.

در این نامه به آماری که اخیرا توسط دولت منتشر شده نیز اشاره می شود.

در این آمار تعداد موارد ابتلا به سوء تغذیه در بیمارستانهای انگلیس از سه هزار و صد و شصت و یک نفر در سال 2008-2009 به پنج هزار و چهارصد و نود و نه نفر در سال 2012-2013 افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت:کارشناسان هشدار دادند فقر غذایی در انگلیس به سطح اضطراری رسیده است

ایندیپندنت:کارشناسان هشدار دادند فقر غذایی در انگلیس به سطح اضطراری رسیده است