مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1392 ساعت 15:282013-12-04ورزشي

فوتبال نیازمند مدیریت علمی است


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بحثهای مدیریتی و علمی در فوتبال ما باید به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی، - بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و مربیان باید علم مدیریت را نیز برای بهبود کار خود فرا بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا سدید بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ای با رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با اشاره به اینکه آشنایی تمامی مدیران با علم مدیریت در ورزش و مخصوصأ در فوتبال بسیار ضروری است، اظهار کرد: امیدوارم بحث های مدیریتی و علمی در فوتبال ما به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی، بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و تمامی دست اندرکاران فوتبال باید علم مدیریت را نیز برای بهبود کار خود فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: بحثهای مدیریتی و علمی در فوتبال ما باید به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی، بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و مربیان باید علم مدیریت را نیز در جهت بهبود کار خود فرا بگیرند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: باید در دنیای امروز با استناد به مواد قانونی و استفاده از تمامی موارد برای احقاق حق باشگاه پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه اولین هدف باشگاه رسیدن به استانداردهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، عنوان کرد: مبنای کار ما در باشگاه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال نیازمند مدیریت علمی است

فوتبال نیازمند مدیریت علمی است