مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1392 ساعت 15:232013-12-04سياسي

سردار نقدی: آمریکا از گروه های تکفیری مخالف ایران حمایت می کند


گروههای تکفیری و تروریستی معاند جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا حمایت و تغذیه می شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان امروز در همایش بین المللی بسیج و رسانه در مشهد با بیان این مطلب افزود : کشوری که خود را بزرگترین مدعی حقوق بشر در دنیا می داند، بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی تصریح کرد: اقدامات این کشور در مقابله با شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران برخاسته از ماهیت استکباری این کشور است.

وی با اشاره به خوی استکباری آمریکا، از بسیجیان و رسانه های ارتباط جمعی خواست ماهیت استکباری و ددمنشی آمریکا را در جامعه تبیین کنند.

سردار نقدی گفت : ماهیت استکباری آمریکا مسئله ای ریشه ای است و صرفا با مذاکره و لبخند مسوولان آمریکایی نمی توان به آنها اعتماد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان مهمترین رسالت بسیج و رسانه ها را برداشتن نقاب تزویر از چهره آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتقاء روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ترفندهای استکبار جهانی دانست.

سردار نقدی با بیان این که مشکلات اقتصادی با مذاکره با آمریکا رفع نمی شود، گفت: ریشه اصلی این تنگناها در وابستگی کشور به درآمدهای نفتی، فقدان تولید و بی انضباطی اقتصادی است که با رفع و کاهش این مشکلات، تنگناهای اقتصادی نیز کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: آمریکا از گروه های تکفیری مخالف ایران حمایت می کند

سردار نقدی: آمریکا از گروه های تکفیری مخالف ایران حمایت می کند