مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1392 ساعت 14:272013-12-03سياسي

موضوع ازدواج سرپرست با فرزندخوانده باید مورد بررسی قرار گیرد


معمولا فرزندخوانده ها دچار نوعی سردرگمی در هویت هستند و مطرح می کنند که نمی دانیم از کجا آمده و چرا ما را می پذیرند، - در واقع به دنبال هویت خود هستند.

نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "، شیوا دولت آبادی، رییس هیئت مدیره انجمن روانشناسان ایران و وکیل دادگستری اظهار داشت: امروز دغدغه همه موضوع ازدواج فرزندخوانده با سرپرست است.

وقتی ما موضوع تبصره مربوط به امکان ازدواج سرپرست با فرزندخوانده را می شنویم، شوک زده شده و می گوییم چگونه ممکن است خودمان این مشکل را بر روی کاغذ بیافرینیم.

وی در خصوص قانون سرپرستی کودکان، ادامه داد: شاید از منظر روانشناختی این امر (ازدواج فرزندخوانده با سرپرست) باعث شود که از کودکانی که چنین تبصره هایی برایشان رقم می خورد و این موضوع مساله ای پنهان است مورد بررسی قرار گیرد که چنین اجحافی در حق آنها شده است.

دولت آبادی با اشاره به اینکه در کشور مساله فرزندخوانده به صورت مساله پنهان است، گفت: از سال 1943 مطلب تحلیل روانشناسی کودکان را که پذیرفته می شوند، داریم همچنین در اروپا بسیاری از فرزندان بی سرپرست به خانواده ها سپرده می شوند که این موضوع در اروپا بیشتر به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع ازدواج سرپرست با فرزندخوانده باید مورد بررسی قرار گیرد

موضوع ازدواج سرپرست با فرزندخوانده باید مورد بررسی قرار گیرد