مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1392 ساعت 16:322013-12-01اجتماعي

ساماندهی کشتارگاه های دیلم


طرح ضربتی ساماندهی بهداشتی کشتارگاه دیلم آغاز شده است .

- نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر،سلمان پیران عصر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با بیان اینکه ارتقاء سطح بهداشتی از مهم ترین اولویت های دیلم است اظهار کرد: طرح ضربتی ساماندهی کشتارگاه دام شهر دیلم با استقرار یکی از نیروهای شهرداری به صورت ویژه برای حل مشکلات این کشتارگاه درشهر دیلم آغعاز شده است.

وی تاکید کرد: محیط و تغذیه سالم یکی از مهم ترین زیرساخت های سلامتی دانست و گفت: زیرساخت های سلامتی به تعامل و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی و مشارکت فعال مردم حاصل می شود.

معاون شهر داردیلم با اشاره به همکاری دستگاهها برای زیباسازی شهر گفت: دیلم از نقاطی است که محل گذر مسافرین استانهای همجوار است و این درحالی است که در مواقع تعطیلی 2 روز به بالا شاهد افزایش حجم مسافران به شهر دیلم هستیم از این نظر تمیزبودن محیط شهری خاطره دل انگیزی برای مسافران بر جای می گذارد.

همچنین سجاد شیخی یکی از اعضای شورای شهر دیلم از در نظر گرفتن جایگاهی جداگانه برای عرضه ماهی و میگو با الزام همه بهره برداران به رعایت مسائل بهداشتی خبر داد .

علی انگالی نژاد رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم نیز با انتقاد از تاخیر در گشایش اداره تعزیرات در شهرستان دیلم از جدیت شهردار و اعضای شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کشتارگاه های دیلم

ساماندهی کشتارگاه های دیلم