مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1392 ساعت 09:082013-11-25پزشكي

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر خبر داد جذب نخستین متخصص طب اورژانس در خرمشهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر جذب نخستین متخصص طب اورژانس در بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان خبر داد.

- فرشید بهشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از جذب پزشک طب اورژانس در بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: متخصصان اورژانس عمدتاً در بخش اورژانس فعالیت می کنند و اطلاعات و مهارت های زیادی در تمام اورژانس های رشته های مختلف دارند.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه یک متخصص طب اورژانس می تواند چون یک متخصص بیهوشی راه هوایی را اداره کند، مثل یک متخصص قلب سکته قلبی و انواع نامنظمی های آهنگ قلبی را درمان کند و یا  یک ارتوپد شگستکی ها و دررفتگی ها را درمان کند، مثل یک متخصص گوش و حلق و بینی خونریزی های بینی را اداره و چون یک متخصص داخلی اورژانس های این رشته را اداره کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر افزود: از وظایف و مسئولیت های متخصصان طب اورژانس رفع آسیب ها، علائم و مشکلات بیماران در سیر اورژانسی بیماری آنهاست.

وی با بیان اینکه این توانایی منجر به کاهش نیاز حضور 24 ساعته دیگر متخصصان است گفت: متخصصان طب اورژانس علاوه بر نظارت بر شرایط بیمار طی حضور در اورژانس، توانایی درمان موارد اورژانسی بیمار یا شناسایی علت یا علل اصلی مولد علائم بیمار را نیز دارد که این توانایی ها، هم رسیدگی به بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر خبر داد جذب نخستین متخصص طب اورژانس در خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر خبر داد جذب نخستین متخصص طب اورژانس در خرمشهر