مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1392 ساعت 08:072013-11-19سياسي

فعالیت 110 کتابخانه مخزن دار در کانون های مساجد خراسان جنوبی


معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 110 کتابخانه مخزن دار در کانون های مساجد استان فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا نخعی پور در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست تخصصی کتابداران کانون های مساجد استان همزمان با 30 آبان خبر داد و اظهار کرد: این نشست با موضوع نقش کتابخانه های کانون های مساجد در تحقق شعار نهضت مطالعه مفید و توسعه فرهنگی و علمی کشور برگزار می شود.

وی از شرکت 90 نفر از کتابداران کانون های مساجد استان در این نشست خبر داد و افزود: از این تعداد 80 نفر از کانون های مرکز استان و مابقی از شهرستان های قاین، فردوس، بشرویه، زیرکوه، خوسف و سرایان هستند.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی کانون های مساجد دارای کتابخانه هستند، تصریح کرد: کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه بسیار مناسبی برای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و بویژه نسل جوان هستند.

نخعی پور از برگزاری مراسم واگذاری مجوز فعالیت کتابخانه به کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این مراسم نیز در تاریخ 30 آبان در مسجد باقرالعلوم(ع) شهرستان بیرجند و با حضور مسئولان اوقاف و امور خیریه استان، سازمان تبلیغات، حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 کتابخانه مخزن دار در کانون های مساجد خراسان جنوبی

فعالیت 110 کتابخانه مخزن دار در کانون های مساجد خراسان جنوبی