مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1392 ساعت 15:472013-11-18دانش

نمایشگاه مدرن پیشگیری از اعتیاد در اراک شروع به کار کرد


نمایشگاه مدرن پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی قشر دانشجو نسبت به آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در بین جوانان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا ربیعی در حاشیه برگزاری نمایشگاه مدرن پیشگیری از اعتیاد که در دانشگاه آزاد اسلامی بر پا شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتیاد و افزایش استفاده از مواد مخدر در کشور به عنوان یک معضل سر منشاء تمام آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی دانشجویان با روش های نوین پیشگیری از اعتیاد، معرفی عوارض مواد مخدر صنعتی بوده و ضمن توزیع بروشور و سی دی های آموزشی راهکارهای مبارزه با پدیده اعتیاد را برای دانشجویان شرح می دهد.

مدیر کل بهزیستی مرکزی با اشاره به پیامدهای اعتیاد در گستره اقتصادی تصریح کرد: در بخش اقتصادی برخی پیامدهای ناشی از اعتیاد به مواد مخدر شامل بیکاری، ضعف مالی در ازای خرید و مصرف مواد زمینه ساز آسیب پذیری و لطمه دیدن بخش های مختلف جامعه مانند اقتصاد و خانواده می شود.

ربیعی با اشاره به عوارض روانی و شخصیتی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر گفت: ضعف اراده، بی توجهی به مسئولیت های فردی، ضعف شخصیت، ضعف عاطفه، عصبی بودن، به هم خوردن تعادل روانی، شخصیت نامتعادل و ضعف اعتماد به نفس از عوارض اعتیاد به مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مدرن پیشگیری از اعتیاد در اراک شروع به کار کرد

نمایشگاه مدرن پیشگیری از اعتیاد در اراک شروع به کار کرد