مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1392 ساعت 09:032013-11-10پزشكي

نان های رژیمی چقدر رژیمی هستند؟


معمولاً واژه رژیمی در ذهن مردم برابر با کم کالری است و نشان می دهد ماده غذایی مذکور به لاغری کمک می کند یا حداقل از چاقی بیشتر جلوگیری می کند، غافل از این که این نان ها از نظر مقدار انرژی که در بدن تولید می کنند، مانند سایر نان ها هستند.

نان های رژیمی چقدر رژیمی هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، این روزها نان های رژیمی تهیه شده از آردهای مختلف و با مخلفاتی مثل سبزیجات معطر و شوید، زیره، شاه دانه، کنجد و دانه آفتابگردان سوپر مارکت ها را تسخیر کرده اند.

معمولاً واژه رژیمی در ذهن مردم برابر با کم کالری است و نشان می دهد ماده غذایی مذکور به لاغری کمک می کند یا حداقل از چاقی بیشتر جلوگیری می کند، غافل از این که این نان ها از نظر مقدار انرژی که در بدن تولید می کنند مانند سایر نان ها هستند اما از نظر مواد مغذی ویژگی هایی دارند که آنها را برای یک گروه خاص، مناسب می سازند.

نان مناسب خود را انتخاب کنید! "فریبا عبدالمنافی" کارشناس تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این رابطه به ایسنا گفت: هرچند نان های رژیمی از نظر مقدار انرژی همانند سایر نان ها هستند، اما شما باید با توجه به نوع بیماری و یا مشکلتان، نان مناسب خود را انتخاب کنید، نان ها کم سدیم و کم نمک برای افرادی که به فشار خون بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان های رژیمی چقدر رژیمی هستند؟

نان های رژیمی چقدر رژیمی هستند؟