مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1392 ساعت 11:482013-10-28سياسي

رخداد عظیم فرهنگی-44 گودرزی: سران کفر پیمان شکن هستند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جنگیدن با سران کفر به دلیل پیمان شکن بودنشان را از تاکیدات قرآن اعلام کرد و گفت: - " از کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام حکومت های دنیا تفاوت دارد، لذا اصحاب رسانه نیز در این مملکت با سایر اصحاب رسانه دنیا تفاوت دارند.

گودرزی تصریح کرد: رسانه به هر نوع وسیله ای اطلاق می شود که اطلاعات و اخبار را در اختیار مخاطب قرار بدهد و به دو نوع ارزشی و غیر ارزشی تقسیم می شوند.

وی رسانه ای را ارزشی بیان کرد که در راستای حفظ، تحکیم و تعمیق مبانی و اصول ارزشی اسلام فعالیت داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به بیان ویژگی های رسانه ارزشی پرداخت و گفت: توجه به قوانین اسلامی و تحکیم مبانی آن نخستین ویژگی رسانه ارزشی است.

این مسئول تاکید کرد: برخی رسانه ها در داخل کشور مسیر مخالف با قوانین مملکت را طی می کنند و این در حالی است که از بیت المال تغذیه می کنند.

گودرزی استفاده صحیح و منطقی از آزادی را دومین ویژگی رسانه ارزشی عنوان کرد و افزود: توجه به نیازهای واقعی مردم و انعکاس آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخداد عظیم فرهنگی-44 گودرزی: سران کفر پیمان شکن هستند

رخداد عظیم فرهنگی-44 گودرزی: سران کفر پیمان شکن هستند