مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1392 ساعت 15:032013-10-13سياسي

به مناسبت هفته ملی کودک جشن نونهالان مهدهای دماوند و گیلاوند برگزار شد


بهزیستی شهرستان دماوند با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان آوای مهر دماوند و به مناسبت هفته ملی کودک، جشن و جنگ شادی مختص کودکان مهدهای دماوند و گیلاوند را برگزار کرد.

- کارشناس امور مهدهای اداره بهزیستی شهرستان دماوند عصر امروز در حاشیه این جشن کودکانه در گفت‏وگو با خبرنگار " در شرق استان تهران اظهار داشت: جشن امروز برای چهار مهد کودک در دو شهر دماوند و گیلاوند برگزار شده است.

پروین اولادیان اضافه کرد: هشت مهد و روستامهد دیگر شهرستان دماوند به دلیل سختی نقل و انتقال کودکان و نونهالان به بهزیستی، تصمیم گرفتند هر کدام جشنی در مجموعه خودشان برگزار کنند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را خلق لحظاتی شاد برای کودکان خواند و افزود: همچنین برخی مسائل مربوط به تغذیه، سلامت، بهداشت فردی و دعا و نیایش در قالب اجرای نمایش به کودکان یادآوری شد.

اولادیان همچنین با اشاره به شعار هفته ملی کودک امسال یعنی کودک شاد و خندان، آینده‎ساز ایران گفت: جشن دیگری نیز در کانون پرورشی دماوند برای 50 کودک در نظر گرفته شده است که در یکی از روزهای آینده اجرا خواهد شد.

وی اجرای برنامه آموزشی تغذیه و سلامت را از دیگر برنامه‎های این هفته خواند و افزود: مربیان مهدها طی دوره‎هایی که در بهزیستی برگزار شده، همگی با این مسائل آشنا هستند؛ اما این برنامه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته ملی کودک جشن نونهالان مهدهای دماوند و گیلاوند برگزار شد

به مناسبت هفته ملی کودک جشن نونهالان مهدهای دماوند و گیلاوند برگزار شد