مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1392 ساعت 15:222013-10-10سياسي

ضرورت حمایت از برنامه های فرهنگی آستان شاهچراغ(ع)


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی آستان شاهچراغ (ع) حمایت می شود، گفت: دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند در جهت توسعه فرهنگ دینی، - ارزش های دینی و اسلامی گام بردارند.

نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از شیراز، علی جنتی در حاشیه بازدید از موزه آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اظهار کرد: توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مورد تاکید جدی است، از این رو با توجه به برنامه های فرهنگی که در این حرم مطهر در حال اجراست، ما نیز در راستای توسعه فرهنگ زیارت و تقرب گام بر می داریم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه فرهنگی حرم امامزادگان حرکت می کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند در راستای توسعه فرهنگ دینی، ارزش های دینی و اسلامی گام بردارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آثار فاخر جمع آوری شده در موزه آستان مقدس شاهچراغ(ع) و مکان محدود جهت عرضه و نگهداری، تاکید کرد: با توجه به توسعه حرم مطهر باید به توسعه موزه آستان نیز توجه شود.

جنتی تصریح کرد: حرم مطهر به صورت معنوی از سوی مردم تغذیه می شود اما دولت هم وظیفه دارد که حمایت کند و ما به برنامه های فرهنگی آستان کمک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از برنامه های فرهنگی آستان شاهچراغ(ع)

ضرورت حمایت از برنامه های فرهنگی آستان شاهچراغ(ع)