مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1392 ساعت 15:072013-10-09پزشكي

خانواده ها نسبت به رشد تکاملی کودکان جدی باشند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران از خانواده ها خواست تا نسبت به رشد تکاملی کودکان جدیت داشته باشند.

- نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد رضا میرزایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری مازندران اظهار کرد: همزمان با هفته کودک، همایش های علمی و برنامه های آموزشی در شبکه های بهداشت استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله یک هفته را به کودکان اختصاص می دهند گفت: امسال 15 الی 21 مهرماه به عنوان هفته ملی کودکان اختصاص یافت.

میرزایی افزود: امسال به مناسبت هفته ملی کودک و ارج نهادن به این گروه سنی، دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی را در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه معاونت بهداشتی تلاش کرده آموزش های سازنده ای را برای کودکان در این هفته داشته باشد.

میرزایی یادآور شد: در این غرفه تغذیه سالم و ناسالم و استفاده از میان وعده های سالم و بهداشتی برای کودکان تعریف خواهد شد و در این راستا آموزش های لازم به این افراد ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در 18 شبکه بهداشت و درمان تابعه برنامه هایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها نسبت به رشد تکاملی کودکان جدی باشند

خانواده ها نسبت به رشد تکاملی کودکان جدی باشند