مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1392 ساعت 19:172013-10-05سياسي

کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از تشکیل کمیته برگزاری آیین و برنامه های هفته ملی کودک با حضور مسئولان مرتبط خبر داد.

- نسخه قابل چاپ" احمد حسینی اصل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در هندیجان با اشاره به اینکه هفته ملی کودک از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه است، اظهار کرد: شعار امسال هفته ملی کودک زنده باد کودکی، زنده باد زندگی تعیین شده است.

وی گفت: کمیته ملی کودک که به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آیین های این هفته تشکیل شده، برنامه های متنوعی را برای این ایام پیش بینی کرده است که بر اساس روزشمار به انجام می رسد.

حسینی اصل تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی برای تغذیه سالم و تحرک بدنی کودکان، بازدید از مهدهای کودک ، بازرسی اسباب بازی های موجود در بازار به منظور تایید نبود سرب در آن ها و آموزش بهداشت محیط از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته به شمار می رود.

وی از آموزش کمیته ارگونومی برای کودکان توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای و برپایی کمیته آموزشی در مراکز بهداشتی به عنوان دیگر برنامه های شبکه بهداشت و درمان هندیجان در هفته ملی کودک نام برد.

این مقام مسئول به روزشمار هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه 15 مهر با عنوان کودک، خانواده، مدرسه با مسئولیت آموزش و پرورش، سه شنبه 16 مهر (روز جهانی کودک) با عنوان کودک و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد

کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد