مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1392 ساعت 10:372013-10-05دانش

جذب دانشجویان مهندسی ماهواره در دانشگاه علم و صنعت برای دومین سال متوالی


رییس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت گفت: امسال در دانشگاه علم و صنعت برای دومین سال در جهت تامین نیروی مورد نیاز، دانشجوی مهندسی ماهواره جذب کردیم.

- نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، حسین بلندی رییس مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت در مراسم افتتاحیه هفته جهانی نجوم، گفت: دانشگاه های امیرکبیر، علم و صنعت و صنعتی شریف با توجه به اهمیت حوزه فضا و ماهواره ماموریت پیدا کردند تا به حوزه ساخت ماهواره ورود پیدا کنند و با توجه به اهمیت فضا باید بودجه های مربوط به فضا نیز به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

وی با اعلام این خبر که بزودی ماهواره تدبیر به فضا پرتاب می شود، گفت: جوانان کشورمان اقدامات و پروژه هایی که در کشورهای دیگر 15 سال زمان می برد را به صورت جهادی دو و نیم و یا 3 ساله انجام می دهند.

رییس تحقیقات فضایی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی در حوزه ماهواره، گفت: با توجه به اهمیت فضا و ماهواره در دنیای امروز، باید ما نیز در این حوزه سرمایه گذاری کنیم و امسال در دانشگاه علم و صنعت برای دومین سال در جهت تامین نیروی مورد نیاز دانشجوی مهندسی ماهواره گرفتیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجویان مهندسی ماهواره در دانشگاه علم و صنعت برای دومین سال متوالی

جذب دانشجویان مهندسی ماهواره در دانشگاه علم و صنعت برای دومین سال متوالی