مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1392 ساعت 08:122013-10-02سياسي

لحن ملایم ایران فرصت عقب نشینی آبرومندانه برای آمریکاست


کارشناس مسائل بین الملل معتقدست لحن ملایم ایران در مقطع کنونی در کنار مانور قدرت،این فرصت را به غرب می دهد تا عقب نشینی آبرومندانه در مقابل مواضع بر حق کشورمان انجام دهد.

- محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پاسخ به این پرسش که آیا آمریکا در برابر ایران از خود نرمشی سیاسی نشان داده است گفت: لحن ملایم و نرمش نشان داده شده در سخنان آقای روحانی در ایام اخیر یک فایده بزرگ دارد و آن این است که آنهایی که تصور می کنند که مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران به دلیل مواضع صریح ایران علیه سیاست های غربی است به بطالت این تصور خود پی خواهند برد، زیرا عرصه بین الملل عرصه مواجهه و یا همکاری ها در منافع کشور ها است.

وی افزود: آمریکایی ها برای خودشان منافع نا مشروعی را به عنوان منافع حیاتی در حوزه منطقه ما تعریف کرده اند که با منافع مشروع ما در تضاد است.

سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک گفت: آمریکا که بحران اقتصادی بزرگی را پشت سر می گذارد و قدرتش روز به روز در حال افول است، شاهد چند قطبی شدن جهان و بیداری اسلامی و اوج گیری ایران در منطقه و جهان اسلام است و تنها یک راه برای توقف این روند متصور است و آن اشغال تمامی چاه های نفتی خاورمیانه به عنوان موتور محرک جهانی است که اگر این موتور محرک نفتی خاورمیانه از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحن ملایم ایران فرصت عقب نشینی آبرومندانه برای آمریکاست

لحن ملایم ایران فرصت عقب نشینی آبرومندانه برای آمریکاست