مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1392 ساعت 14:172013-09-25پزشكي

افزایش تخت های ICU ویژه جانبازان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد


معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران کشور گفت: افزایش تخت های ICUویژه جانبازان باید در دستور کار دست اندکاران قرار گیرد.

- نسخه قابل چاپ" به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبد الرضا عباسپور ظهر امروز در آیین افتتاح ICU بیمارستان امیر المومنین ویژه ایثارگران اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر سیستم درمانی و بهداشتی برای جانبازان و ایثارگران ضعف دارد.

وی افزود: بیشتر خدمات بنیاد شهید خرید خدمت بوده و هم اکنون بحث درمان ایثارگران با ضعف روبرو است.

معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران کشور بیان کرد: با توجه به اینکه مسئله تخت روانپزشکی هزینه بر است و سوددهی ندارد، هیچ بخش خصوصی زیربار آن نمی رود.

وی تصریح کرد: از آنجاییکه به منظور افتتاح بخش هایی همچون ICU و CCU به اعتبارات زیادی احتیاج است بنابراین در کل کشور نزدیک به 340 تخت ICU است که جوابگوی نیاز بیماران جانباز نیست.

معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه افزایش تخت های ICUویژه جانبازان باید در دستور کار دست اندکاران قرار بگیرد، اضافه کرد: با توجه به اینکه بیماران بستری در بخش های ICU باید مدت زمان زیادی در این بخش بمانند تا سلامتی کامل خود را حفظ کنند بنابراین افزایش این تخت ها باید جزوضروریات کاری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های ICU ویژه جانبازان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد

افزایش تخت های ICU ویژه جانبازان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد