مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1392 ساعت 10:082013-09-23اقتصادي

تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع در رفع مشکلات مسکن مهر استان


مدیران دستگا های اجرایی موظف به رفع موانع مسکن مهر در استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خلیج فارس، ابراهیم عزیزی در دومین نشستی که طی دو هفته اخیر به منظور رفع مشکلات مسکن مهر استان برگزار شد، با اشاره به رفع مشکلات و موانع توسط مسوولان اجرایی بیان کرد: راه و شهرسازی باید طی 15 روز نسبت به آماده سازی داخلی سایت های مسکن مهر بندرعباس اقدام و شرکت آبفای استان نیز در مدت زمان 45 روز نسبت به اجرای شبکه داخلی 10 هزار و یکصد واحد مسکونی مهر در شهرک پیامبر اعظم(ص)اقدام کند.

وی شرکت آب و فاضلاب استان را موظف کرد تا در یک ماه آینده نسبت به احداث سه واحد سپتیک جدید و به موازات آن عملیات اجرای خط اصلی و احداث سپتیک در کنار تصفیه خانه دائم به منظور جمع آوری و انتقال موقت فاضلاب پروژه 1048 واحدی شهرک المهدی و عدالت میناب اقدام کند.

استاندار هرمزگان همچنین به ضرورت حل مشکلات گازرسانی به پروژه های مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: در این راستا شرکت گاز موظف شده طی 45 روز آینده نسبت به اتمام لوله گذاری خیابان های اصلی و فرعی شهرک پیامبر اعظم(ص) اقدام کند.

عزیزی با توجه به گازرسانی به پروژه های مسکن مهر شهرستان حاجی آباد نیز طی یکماه آینده عنوان کرد: شرکت مخابرات باید در مدت زمان یک ماه خط اصلی مخابرات را به مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع در رفع مشکلات مسکن مهر استان

تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع در رفع مشکلات مسکن مهر استان