مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1392 ساعت 11:432013-09-22اجتماعي

فرماندار دشتی: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام هستند


دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام ما هستند.

- سید علی هاشمی در حاشیه مراسم زنگ شکوفه ها  پیش از ظهر امروزدر گفت وگو با خبرنگارفارس در دشتی گفت: انسان وقتی کنار این کودکان قرارمی گیرد بسیار خرسند، خوشحال می شود و ما امروز بسیار خوشحالیم که در کنار آینده گان نظام قرار داریم.

فرمانداردشتی افزود: دانش آموزانی که اولین روز مدرسه را تجربه می کنند آن گذشته های کودکی که در مدرسه گذاشته ایم برای ما تداعی گذشته خاطره انگیزمی شود.

وی یادآورشد: با تلاش مسئولین همه امکانات آموزشی در مدارس ما مهیاست هم خانواده ها و هم معلمین عزیر نسبت به مسائل تربیتی دانش آموزان اهتمام لازم دارند.

هاشمی افزود: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام ما هستند و آغاز مدارس روزی است که کودکان به امید یادگیری نوشتن و خواندن و همینطور آشنایی با دوستان جدید با اشتیاق انتظارش را می کشند.

رییس شورای آموزش و پرورش دشتی گفت: معلم باید توانایی یادگیری و بکاربستن دانش، مهارت، اصول و نتایج حاصل از تحقیقات روانشناسی را در تدریس داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: رابطه دانش آموز با معلّم یک رابطه باطنی و معنوی است و معلّم با روح و جان دانش آموز سروکار دارد و به همین جهت به عنوان یک الگوی محبوب و مطاع پذیرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دشتی: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام هستند

فرماندار دشتی: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام هستند