مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1392 ساعت 06:532013-09-18اقتصادي

فارس گزارش می دهد دپوی غیر بهداشتی زباله در جنگل های سوادکوه و وعده های مسئولان


سالانه 7 میلیون و 300 کیلو زباله در جنگل بهمنان سوادکوه به صورت غیر بهداشتی دپو می شود.

- " در سوادکوه، روستای بهمنان یکی از روستاهای 18گانه دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه است که فاصله این روستا تا مرکز شهر زیراب حدود 10 دقیقه است.

جنگل های منطقه بهمنان سوادکوه میزبان زباله های شهری منطقه چهارنسیه این روستا از سال های گذشته محل دپوی روزانه 20 تن زباله شهر و بخش زیراب است که محوطه حدود یک هکتاری آن بدون حصارکشی مناسب، محل عبور و مرور دام های اهلی و احشام ولگرد و جانواران جنگلی را فراهم آورده است.

محل دپوی زباله های شهر و اطراف زیراب در جنگل های این منطقه قرار دارد و چند راس از حیوانات اهلی این منطقه با تغذیه از زباله های آن مسموم و تلف شده اند.

شیرابه های انواع و اقسام زباله ها به زمین های شالیزاری، باغ ها و صیفی کاری ها روانه می شود که با نفوذ به سفره های زیرزمینی آب و یا روان شدن به سطح زمین موجبات آلودگی های مختلف را فراهم آورده است.

با توجه به مسافرپذیر بودن این منطقه و مهاجرت معکوس مردم به روستاها، وجود دپوی زباله های شهر زیراب در منطقه زیبای کسلیان ضربه بزرگی بر مسافرپذیر بودن آن می زند.

18 روستای دهستان کسلیان درگیر مشکلات زباله مردم این منطقه در گفت وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از وجود حیوانات وحشی در محل دپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دپوی غیر بهداشتی زباله در جنگل های سوادکوه و وعده های مسئولان

فارس گزارش می دهد دپوی غیر بهداشتی زباله در جنگل های سوادکوه و وعده های مسئولان