مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 شهریور 1392 ساعت 09:582013-09-09اقتصادي

مسوولین باغ گیاه شناسی را دریابند


طبق آمار ثبت شده در مورد تعداد بازدیدکنندگان در سالهای گذشته،نشانگر افزایش چشمگیر علاقه مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان به گل و گیاه و طبیعت بوده است.

- عیسی مومن در نشستی خبری در ارتباط با فعالیت های باغ گیاه شناسی ملی اشاره داشت: این باغ به مدت پنج سال با مبلغ 10 میلیارد و 500 میلیون تومان به یک شرکت خصوصی اجاره داده شده است، این در حالی است که تنها سالی یک میلیارد تومان برای اداره این باغ داده می شود و باید 10 سال صبر کنیم تا بتوانیم چنین مبلغی را برای مدیریت و حل مشکلات باغ دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران باغ گیاهشناسی ملی ایران یکی از گنجینه های ذخایر توارثی گیاهان کشور محسوب شده و علاوه بر وظیفه تداوم،جمع آوری و غنی سازی بیولوژیک مجموعه های گیاهی ایجاد شده ،همواره مورد توجه دانش آموزان،دانشجویان و همچنین کارشناسان و محققین دستگاه های اجرایی و آموزشی- تحقیقاتی کشور به عنوان ابزار کمک آموزشی قرار داشته و همه روزه پذیرای خیل مشتاقان به طبیعت از اقصی نقاط کشور و حتی بازدیدکنندگان خارجی است.

با شروع دهه پنجم فعالیت های اجرایی باغ گیاهشناسی در سال1390 زمینه پذیرش هموطنان عزیز برای بازدیدهای عمومی از مجموعه های ارزشمند این باغ به صورت تورهای آموزشی-گردشی و تفریحی برای کلیه اقشار مردم و با هدف ترویج ارتقای فرهنگ جامعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین باغ گیاه شناسی را دریابند

مسوولین باغ گیاه شناسی را دریابند