مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1392 ساعت 18:082013-09-05سياسي

جزییات طرح قانون جامع جمعیت کشور


جانشین معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ریزی طرح جامع جمعیت، از تولد تا سالمندی است گفت: حمایت موثر ریاست مجلس در تدوین و پیشبرد قانون جامع جمعیت کشور تعیین کننده بوده است.

رضا طلایی نیک در گفت وگو با تسنیم در همدان، با تاکید بر اهمیت قانون جامع جمعیت کشور اظهار کرد: طرح قانون جامع جمعیت کشور در کمیسیون های تخصصی مجلس درحال رسیدگی است و برای تدوین این طرح از ظرفیت های کارشناسی و پژوهشی قوای سه گانه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده شده است.

جانشین معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی، افزود: طرح قانون جامع جمعیت کشور پس از چندین ماه بررسی کارشناسی در کار گروه مشترک بین نمایندگان کمیسیون های ذی ربط مجلس و بین نمایندگان دستگاه های اجرایی دولت، قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده است.

وی افزود: در طرح جامع جمعیت کشور به همه ابعاد آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی و نیز خدمات جامع تحصیلی، درمانی، بیمه ای، شغلی، حقوقی، تغذیه و رفاه در راستای حمایت از فرزندآوری و خانواده ها پرداخته شده است.

طلایی نیک افزود: در طرح جامع جمعیت از پیش از تولد تا سالمندی، الگوهای رفتاری، هنجاری و نیز نظام خدمات جامع لحاظ شده است و این طرح نقش اصلی نهاد خانواده از مرحله بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح قانون جامع جمعیت کشور

جزییات طرح قانون جامع جمعیت کشور