مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1392 ساعت 05:032013-09-05سياسي

طرح تغذیه فکری ائمه جماعات در راستای سبک زندگی اسلامی اجرا می شود


مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح تغذیه فکری ائمه جماعات مساجد مدارس و ادارات در راستای سبک زندگی اسلامی در جامعه اجرا می شود.

- حجت الاسلام عباسعلی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح تغذیه فکری ائمه جماعات مساجد مدارس و ادارات در راستای سبک زندگی اسلامی در جامعه و ارتقاء سطح فکری و اطلاعات مبلغان در مسائل دینی و ترویج فرهنگ اسلامی اجرا می شود.

وی افزود: 800 جلد کتاب در همین راستا در بین مبلغان و ائمه جماعات توزیع می شود که موضوع این کتاب ها درباره قرآن کریم، تاریخ و سیره ائمه، سخنرانی و نقد سیاسی و اجتماعی و بیاناتی از مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام رحمتی ابراز کرد: از قبیل این کتاب ها "بازار محبت" و "آیین کسب روزی حلال" را می توان نام برد که در راستای ارتقاء سطح فکری و اطلاعات ائمه جماعات بین آنها توزیع می شود.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: کتاب بازار محبت مجموعه ای از 40 داستان و حکایت جذاب در زمینه کسب و کار با رویکرد فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.

وی عنوان کرد: کتاب آیین کسب روزی حلال هم روایتی داستانی در اخلاق کسب و کار است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تغذیه فکری ائمه جماعات در راستای سبک زندگی اسلامی اجرا می شود

طرح تغذیه فکری ائمه جماعات در راستای سبک زندگی اسلامی اجرا می شود