مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1392 ساعت 11:022013-09-03پزشكي

برپایی بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان در نورآباد


مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از برپایی بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان در روستای فرهاد آباد شهرستان نورآباد خبر داد.

- شمس بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد، بیان داشت: بیمارستان شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان 16 شهریورماه جاری، همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با راه اندازی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد آباد شهرستان نورآباد به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند.

وی با بیان اینکه تیم بهداشتی و درمانی اعزامی به این روستا متشکل از 60 پزشک متخصص و فوق متخصص و 400 پزشک عمومی، ماما، بهورز، پرستار، روانشناس و کارشناسان بهداشت است، افزود: در این بیمارستان علاوه بر ایجاد اورژانس و آزمایشگاه جراحی های سبک و سرپایی نیز انجام می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: بیمارانی که نیاز به جراحی در بیمارستان داشته باشند، با معرفی به وسیله فرم ارجاع به صورت رایگان جراحی خواهند شد.

بیرانوند با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی با پشتیبانی قرارگاه خاتم الانبیاء و با هدف خدمت رسانی به محرومان در روستای فرهادآباد شهرستان نورآباد برپا می شود، خاطرنشان کرد: 40 هزار نفر از اهالی این منطقه می توانند به مدت یک هفته به صورت رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان در نورآباد

برپایی بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان در نورآباد